زندگی عاشقانه به سبک شهدا

کپی مطالب و اشاعه فرهنگ شهدا صدقه جاریه است و آزاد با ذکر صلوات

زندگی عاشقانه به سبک شهدا

کپی مطالب و اشاعه فرهنگ شهدا صدقه جاریه است و آزاد با ذکر صلوات

شهید رضا شمس راوندی شما در قبال خون شهدای ما مسئولید وظیفه شما حضور در صحنه و حمایت از ولایت فقیه می‌باشد



نام و نام خانوادگی: رضا شمسیزاده

نام پدر: حسن

تاریخ ولادت: 1350/01/02

تاریخ شهادت: 1363/12/22

محل شهادت: شلمچه، مجنون

 محل دفن: گلزار شهدای راوند

متن وصیتنامه برادر رزمنده شهید رضا شمس راوندی

بسم الله الرحمن الرحیم

((وَ لا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ أَمْواتٌ بَلْ أَحْیاءٌ وَ لکِنْ لا تَشْعُرُونَ)) (بقره:154)

ترجمه: «و کسانى را که در راه خدا کشته مى‏شوند، مرده نخوانید، بلکه زنده‏اند ولى شما نمى‏دانید.»

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و یاریگر مسلمانان، درهم کوبنده کاخ ستمکاران و ظالمان، و دشمن تبهکاران و با درود بر مهدی منتظر و نائب بر حق او امام خمینی و با درود بیکران بر روان پاک شهدای این جنگ تحمیلی همسنگران دیروزمان و با امید آزاد شدن کربلای حسینی به فرماندهی امام خمینی وصیت خود را آغاز میکنم؛

پدر و مادر عزیز و بزرگوارم! در این لحظات که قلم بر دست گرفتهام چند تذکر را لازم میبینم که یادآوری کنم؛ اول اینکه از شما به خاطر زحماتی که برای بزرگ کردن من متحمل شدهاید قدردانی میکنم و از شما میخواهم حقی را که بر گردنم دارید حلال بنمائید. من امانتی بودم از طرف خدا در دست شما و شما باید خوشحال باشید که امانت را به خوبی به صاحبش برگردانیدید. از شما میخواهم که در از دست دادن من که نه از دست دادن است بلکه یافتن واقعی اینگونه است هیچ ناراحتی در خود راه ندهید و با صبر خود به دشمنان اسلام بفهمانید که ما جانمان و فرزندانمان و همه چیزمان را میدهیم ولی حیثیت و دین خود را هرگز نخواهیم داد. شما باید شهادت فرزند خود را تاج افتخاری بر سر خود بدانید و به جای گریه بیش از حد شکر خدا را به جای آورید که توانستید به پای درخت انقلاب که زمینه ساز انقلاب مهدی(عج) است خونی ریخته باشید که با این خونها در صدور این انقلاب به سرتاسر گینی کمک شده باشد. از شما عاجزانه میخواهم که دست از ولایت فقیه که در راس آن یگانه مردی از سلاله پاک ائمه معصومین میباشد برندارید و همیشه برای سلامتی و طول عمرش دعا بفرمائید از شما برادرانم میخواهم که سلاح بر زمین افتاده من را برگیرید و در سنگر اسلام دفاع کنید و از اسلامی که خون برادرانتان در راه اعطای آن بر زمین ریخته است دفاع نمائید.

اما سخنی با شما خواهران بزرگوارم دارم از شما میخواهم که پیام خونم را به جامعه اسلامی برسانید و با حفظ حجاب خود از خونم پاسداری بنمائید.

و اما سخنی با شما امت حزب الله و شهیدپرور دارم شما در قبال خون شهدای ما مسئولید و باید وظیفه خود که حضور در صحنه و حمایت از ولایت فقیه میباشد به نحو احسن به انجام رسانید.

خداوندا از تو میخواهم که مرگم را کشته شدن در راه خودت قرار بدهی با دوستانت زیر پرچم رسولت.

خب ای پدر و مادر مهربانم، خواهر و برادر و امت شهید پرور! سخنم را دیگر به پایان میرسانم. ولی یک خواهشی از شما دارم؛ ای پدر بزرگوارم من مقداری پول در بانک دارم که با زحمتهای فراوان آن را به دست آوردهام ولی ملت احتیاج به کمک برای بازسازی مناطق جنگی دارد و تقاضامندم آن مقدار پول را به حساب 100 امام بریزید شاید خدا از تقصیرات ما بگذرد. به امید پیروزی کفر ستیزان اسلام و به امید باز شدن راه مسدود شده کربلای معلا به دست خمینی روح الله، سربازان جند الله و یاوران روح الله وصیتم را به پایان میبرم.

جنازه مرا در گلزار شهدای راوند در کنار قبر شهید احسان دهقانی به خاک بسپارید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را نگهدار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد