زندگی عاشقانه به سبک شهدا

کپی مطالب و اشاعه فرهنگ شهدا صدقه جاریه است و آزاد با ذکر صلوات

زندگی عاشقانه به سبک شهدا

کپی مطالب و اشاعه فرهنگ شهدا صدقه جاریه است و آزاد با ذکر صلوات

دانلودتمام سوره های جزء 30 قرآن برای کودکان شبکه پویا Download Quran for Children

دوستان در آپارات خودم  تمام سوره های جزء 30 شبکه 

پویا را در آن قرار دادم به آدرس زیر 


لازم به ذکر هست که در این دسته بندی آپارات آموزش شبکه قران را هم گذاشتم اما تلاوت های درخواستی شما در اول و انتهای این دسته بندی (صفحه ای که باز میشه ) قرار داره 

لینک های پایین هم لینک مستقیم به سایت هد هد است


 گاهی اوقات که این سایت بروز رسانی دارد کار نمی کنه 



   حفظ قرآن - سوره الناس

حفظ قرآن - سوره الفلق

حفظ قرآن - سوره الاخلاص

حفظ قرآن - سوره المسد

حفظ قرآن - سوره النصر

حفظ قرآن - سوره الکافرون

حفظ قرآن - سوره الکوثر

حفظ قرآن - سوره الماعون

حفظ قرآن - سوره قریش

حفظ قرآن - سوره الفیل

حفظ قرآن - سوره الهمزه

حفظ قرآن - سوره العصر

حفظ قرآن - سوره التکاثر

حفظ قرآن - سوره القارعه

حفظ قرآن - سوره العادیات

حفظ قرآن - سوره الزلزله

حفظ قرآن - سوره البینه

حفظ قرآن - سوره القدر

حفظ قرآن - سوره العلق

حفظ قرآن - سوره التین

حفظ قرآن - سوره الشرح

حفظ قرآن - سوره الضحی

حفظ قرآن - سوره اللیل

حفظ قرآن - سوره الشمس

حفظ قرآن - سوره بلد

حفظ قرآن - سوره فجر

حفظ قرآن - سوره غاشیه

حفظ قرآن - سوره اعلی

حفظ قرآن - سوره طارق

حفظ قرآن - سوره بروج

حفظ قرآن - سوره انشقاق

حفظ قرآن - سوره مطففین

حفظ قرآن - سوره انفطار

حفظ قرآن - سوره تکویر

حفظ قرآن - سوره عبس

حفظ قرآن - سوره نازعات

حفظ قرآن - سوره نبا

آهنگ و شعر 12 امام و 14 معصوم برای کودکان من بچه شیعه هستم



نظرات 3 + ارسال نظر
امیرعلی پنج‌شنبه 30 تیر 1401 ساعت 01:06

ممنونم خیلی خوب بود

S سه‌شنبه 14 دی 1400 ساعت 21:55

:

یگانه یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 15:42

سلام دوست عزیز
لینک سوره ها خالی هست
چرا مردم رو سر کار میذاری؟

از سایت هد هد مستقیم آدرس داده بودم اونها حذفش کردند اما تو آپاراتم خودم آپلودش کردم وقت کنم همه را به آپارات لینک مستقیم می دم - البته گاهی اوقات به خاطر به روز رسانی سایت هد هد هم هست فعلا تا وقتی بتونم آدرسها را درست کنم آدرس آپارات را می دم
https://www.aparat.com/velayat1400

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد