زندگی عاشقانه به سبک شهدا

کپی مطالب و اشاعه فرهنگ شهدا صدقه جاریه است و آزاد با ذکر صلوات

زندگی عاشقانه به سبک شهدا

کپی مطالب و اشاعه فرهنگ شهدا صدقه جاریه است و آزاد با ذکر صلوات

آهنگ و شعر 12 امام و 14 معصوم برای کودکان من بچه شیعه هستم

من بچه شیعه هستم

خدا را می پرستم
خدای پاک و دانا
مهربان و توانا

پیامبرم محّمد (ص)
که با او قرآن آمد
دین را به ما رسانده
او ما را شیعه خوانده

دختر او زهرا (س) بود
فاطمه کبرا بود
فدای دین شد جانش
لعنت به دشمنانش (۲)

در روز عید غدیر
بر ما علی (ع) شد امیر
امیر مومنین است
امام اوّلین است

امام دوّم ما
بخشنده بود و تنها
نام ایشان حسن (ع) بود
صبور خوش سخن بود (۲)

حسین که شاه دین است
امام سوّمین است
شهید کربلا شد
تربت او شفا شد
وقتی که آب می خورم
بر او سلام می کنم (۳)

چهارم امام سجّاد (ع)
به ما دعاها یاد داد
هر یک از آن دعاها
پُر معنی است و زیبا (۲)

پنجم امام باقر (ع)
که علم از او شد ظاهر
شاگردها تربیت کرد
اسلام را تقویت کرد (۲)

ششم امام جعفر(ع)
برای شیعه رهبر
صادق و راستگو بود
خدا هم یار او بود (۲)

هفتم امام کاظم(ع)
صبور بود و عالم
اگر چه در زندان بود
معلّم جهان بود (۲)

امام هشتم ما
امام رضای والا
امید شیعیان است
چه قدر مهربان است

نُهم امام جواد (ع)
رحمت حق بر او باد
کریم و بخشنده بود
ماه درخشنده بود

دهم امام نقی (ع)
پاک دل و متّـقی
هادی راه دین بود
یاورِ مومنین بود

یازدهم عسگری (ع)
ازهمه عیب ها بَری
در خانه بود زندانی
شهید شد در جوانی (۲)

یازده امام معصوم
شهید شدند چه مظلوم
ولی به امر خدا
امام آخر ما

از چشم مردم بد
غایب شد و نیامد
هزار و چندین ساله
شیعه در انتظاره

بالاخره یه روزی
می شه وقت پیروزی
مهدی (ع) ظهورمی کنه
دشمن رو دور می کنه (۲)

جهان می شه پُر از گُـل
نرگس و یاس و سُنبل
ما بچّه های شیعه
دعا کنیم همیشه (۳)
با هم بگیم خدایا
بیار امام ما را



دانلود فایل تصویری با صدای 1 

دانلود فایل تصویری با صدای 2



دانلود فایل صوتی با صدای کودکانه

نظرات 16 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 9 تیر 1401 ساعت 16:42

واقع خیلی شعر قشنگی هست :

دخی شنبه 10 اردیبهشت 1401 ساعت 22:48

من خیلی وقته که این اهنگو حفظ نیستم.بچه که بودم حفظ بودم یادش بخیر

ناشناس دوشنبه 6 دی 1400 ساعت 17:34

خیلی عالی بود من خیلی وقته حفظ بودم و دیگه یادم رفته بود الان اومدم دیدم که هنوز این شعر باقی مونده

ستایش یکشنبه 14 آذر 1400 ساعت 17:01 http://ohjj(s)://

عالی بود :

کتی جون شنبه 13 آذر 1400 ساعت 15:41

خیلیییییییی شعر قشنگیه ممنون

محمد خیرابادی پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 08:38

باسلام بسیار عالی بود دست همگی شما درد نکند اموزنده است

نرگس سه‌شنبه 30 شهریور 1400 ساعت 11:49

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی شعر قشنگی

عالیه‌۱۳ جمعه 21 خرداد 1400 ساعت 08:17

ثنا دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:51

خیلی عالی من از پیش دبستانی خفظ ام واقعا عالییییییییی بوددددد

ثریا احمدی چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 15:45

سلام خیلی ممنون از این شعر زیبا که درمورد امامان شیعه هست لطفا اگه میشه شعر های آموزنده ی دیگه هم درباره امامان و حضرت ها بزارید با تشکر از شما

ناشناس یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 ساعت 11:44

امیرمحمد جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 18:40

عالییی واقعا ممنون که این شعر را بازگذاری کردید❤❤❤❤

عارفه صادقیه جمعه 24 بهمن 1399 ساعت 14:13

ممنون این که این شعر رو گذاشتید واقعا واقعا ممنون خیلی شعر خوبی هست

هانیه شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 13:38

عالیییییی

بهار دوشنبه 8 دی 1399 ساعت 12:06

نرگس پنج‌شنبه 6 آذر 1399 ساعت 08:33

باسلام واقعا متشکرم این شعر هاى بسیار زیبا رو در دسرس کودکان قرار میدهید.ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد