زندگی عاشقانه به سبک شهدا

کپی مطالب و اشاعه فرهنگ شهدا صدقه جاریه است و آزاد با ذکر صلوات

زندگی عاشقانه به سبک شهدا

کپی مطالب و اشاعه فرهنگ شهدا صدقه جاریه است و آزاد با ذکر صلوات

من پشتیبان ولایتم و به عشق مادرم زهرا(س)، به عشق اربابم حسین(ع)، به عشق خانوم حضرت زینب(س) دارم میرم و به دنیا و جهان پشت کردم


آخرین صحبت های وداع با پدر:
پدر گفت: شما بچه شیعه علی هستی. دوست دارم وقتی پیکرت رو می آورند پشت به دشمن نکرده باشی و از پشت سر تیر نخورده باشی. محمدحسین در پاسخ گفت: من پشتیبان ولایتم و به عشق مادرم زهرا(س)، به عشق اربابم حسین(ع)، به عشق خانوم حضرت زینب(س) دارم میرم و به دنیا و جهان پشت کردم... محمدحسین به حرف پدرش گوش کرد و مانند مادرش حضرت زهرا(س) به شهادت رسید.

شهید محمدحسین مرادی
تولد: ۶۰/۷/۳۰
شهادت: ۹۴/۸/۲۸ سوریه-دمشق-حجیره

باید رو به روی دشمن ایستاد
باید پشت به پشت رهبر داد...
حتی توی شهادت


گفتگو با خانواده شهید محمدحسین مرادی: پسرم نامش را از یک شهید گرفت و

با عشق و یاد شهدا زندگی کرد و عاقبت خودش نیز به شهادت رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد